lördag 24 september 2011

Dagarna bara springer iväg

Dagarna och veckorna bara springer förbi och idag när jag pratade med hela familjen (Mamma, Pappa, Mommo, Johanna och Johan och bubblan(hunden) så fick jag höra att det minsann var på tiden att jag uppdaterade min blogg igen eftersom att jag inte uppdaterat sedan i tisdags. Jag trodde jag typ uppdaterat i förrgår så det visar ju hur bra koll jag har på dagarna här :D det var kul att prata med allihopa på en gång och jag visst inte ens att man kunde prata med flera människor på samma gång. Jag gjorde också en beställning av storasyster så om några veckor lär jag ju få ett paket med en massa smaskiga saker.

Idag började jag min morgon med att stiga upp kl. 05,30 för att fara och träna 05,50. Det är ju en väldans tur att detta bara var en engångsföreteelse för jag är absolut inte en sådan typ som gillar att träna så där tidigt på morgonen. Träningen i sig var ju inte särskilt jobbig men efteråt var laget tvungen att stanna kvar och heja fram sitt cross country team och eftersom att vi tränat utanför campus fick jag snällt stanna kvar och heja fram LSU:s team innan jag kunde åka hem. Som belöning fick vi en matlåda men den var då ingen höjdare. En torr macka med lite grönsaker och kalkon, en liten chipspåse och ett äpple.

Denna träningsvecka har varit rätt så tung och det börjar märkas på kroppen att jag fortfarande inte fått tillgång till massage. Om jag inte får massage på onsdag så vet jag inte vad jag gör. Baksida lår och benhinnorna är värst och dessutom ska vi ha tester nästa vecka så massage skulle inte sitta helt fel.

Igår var jag och käkade middag samt kollade på bio med några träningskompisar i laget. En av tjejerna fyllde år så vi for och käkade mat på en italiensk restaurang, käkade kyckling och spenatpasta, som var helt underbar. Sedan gick vi på bio och såg en jättebra film, namnet har jag glömt men en av huvudpersonerna var han Taylor som är en av huvudpersonerna i Twilight filmerna.

Här kommer lite bilder från igår:







Kvaliten på bilderna blev inte så jättebra eftersom att jag tjorvade med inställningarna till min kamera men nu ser ni ju i alla fall några av de tjejer som jag tränar med varje dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar