fredag 30 september 2011

Helg igen

Eftersom att jag inte har föreläsningar på fredagar så börjar min helg alltid på torsdag kväll efter träningen. Jag gillar torsdagar och såklart fredagar som är min enda sovmorgon under veckan. Idag har jag haft en helt vanlig dag här i Baton Rouge. Frukost på morgonen, föreläsning, lunch, prata en snabbis med mami och papi på skype. Träning, duscha, middag och sedan lite plugg. Ingenting märkvärdigt men samtidigt har dagen gått väldigt fort. Sitter just och pratar med syrran på skype men eftersom att hon skriver i sin träningsdagbok så hade jag lite tid att uppdatera bloggen. Hade egentligen inget speciellt att skriva om men jag fick order från papi att skriva varje dag hur jag har det så nu gjorde jag det så alla där hemma får läsa lite blogginlägg :)

På lördag har vi återigen fotbollsmatch och campus lär ju som vanligt vara fullsmockat med människor. Denna gång har vi planerat att jag ska tailgata med friidrottsgänget men matchen är redan kl. 11 på förmiddagen eftersom att de måste rätta sig efter tv-tider men jag tror vi tailgatar på fredag kväll istället. Nu ska jag prata färdigt med syrran och sedan gå och sova. Godnatt kära bloggläsare :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar