tisdag 6 september 2011

PK kausi here I come

Äntligen kommer det som jag väntat på i flera veckor. Imorgon börjar träningarna med friidrottslaget här på LSU, och som jag har väntat. Utomhussäsongen blev ju som ni alla vet en skitsäsong och pga. alla skador känns det som att jag inte kunnat träna ordentligt sedan i Maj. Nu jäkla ska det tränas och kroppen ska vara i toppskick när jag kommer hem i December. Motivationen är 100 % och jag ska vara som en svamp på träningarna och suga i mig information som kan göra mig till en bättre friidrottare. Vädret här de senaste dagarna har varit lite sämre, ca 22-25 grader vilket ju är en väldigt behaglig finsk temperatur så hoppas detta behagliga väder håller i sig till imorgon så jag inte flyter bort i svett den första träningen. Eftersom att jag inte tränat ordentligt på ett tag så kommer jag säkert vara supertrött och ha ont i musklerna men ser faktiskt fram emot att får ordentlig träningsvärk så att det känns som att jag gjort något. Nu är det slut på vila och chillande, imorgon börjar allvaret.....AND I LOVE IT :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar