lördag 5 november 2011

Tuffa tag

Äntligen är det fredag och det är en trött tjej som skriver detta. Denna vecka har träningsmässigt varit tuff och vi har ökat mängden träning samtidigt som exempelvis stryrke och löpträningarna blivit tuffare. Har också sovit lite sämre de senaste dagarna så det bidrar väl till tröttheten. Men måste ändå säga att träningarna gått bra den här veckan fast att jag varit lite trött. Det är väl en styrka det med att kunna prestera bra på träning även om man är lite trött. I onsdags var jag också på massage och det bidrog också till att kroppen kändes lite segare än vanligt dagarna efter. En annan sak som också påverkas av den ökade träningsmängden är att jag typ är hungrig konstant. Äter som en häst men är ändå hungrig hela tiden så det verkar som att förbränningen går på högvarv.

Min skype har av någon anledning slutat fungera så om ni mamma och pappa funderar på varför jag inte är online så håller jag på att försöka lösa problemet. Pratade med Jaakko idag via windows live messenger så får jag inte igång min skype så får vi prata via messenger. Johanna ksäkert hjälpa er med det. Jag och Emma fick också höra att våra hyresgäster som hyr vår lägenhet mer än gärna ville fortsätta hyra vår lägenhet en längre tid så det betyder att både jag och Emma kan fortsätta vårt jobb sökande för våren.

Vädret här har varit lite kyligare nu i några dagar och på morgonen får man ha på sig både jacka och jeans, men på dagen när vi tränar så kan man ha trikåer och ett linne så det är egentligen perfekt temperatur att träna. Denna helg kommer bestå av mycket plugg inför nästa veckas två tentor. Studiemotivationen är inte särskilt hög men det är bara att bita ihop och kämpa sig igenom det sista som ska göras innan terminen tar slut.

Går också och väntar på mina två paket som ska komma. Ett från Johanna och ett från Jaakko. Jaska skickade sitt lite före Johanna så det borde komma nästa vecka, ska bli spännande att se vad det innehåller :)

Nä nu lite 90210 (Beverly Hills) innan det är dags att sova. Som vanligt har vi tidig morgonträning imorgon. Godnatt kära läsare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar