tisdag 8 november 2011

Bra flyt

Dagens träning var en sådan där dag när allt känns roligt och allt bara flyter på. Sammanlagt tränade vi ca tre timmar och under de tre timmarna hann vi göra accelerationer med spikskor, häckstarter, loikkia, styrketräning och kuulaheittoja. Kan ju säga att kroppen var ganska så mör efteråt men eftersom att träningen gick så bra så spelar det ingen roll. Häcklöpningen börjar kännas så där bra som den gjorde innan jag blev skadad och jag känner mig stark och vågar springa igen på ett helt annat sätt. Gamla Ida is back och förhoppningsvis i en ännu bättre och förnyad version när jag kommer hem härifrån. Det var alltså riktigt roligt att springa häck idag igen och jag fick mycket positiv feedback vilket alltid är kul. Samtidigt så vill man ju inte ha positiv feedback om det verkligen inte går superbra, men coachen här ger då inte beröm i onödan så jag kan känna mig nöjd med min prestation.

Imorgon har jag en tenta i marknadsföring och på torsdag har jag min sista tenta i en av mina kurser. har försökt motivera mig att plugga och hoppas att mina ansträngningar ska räcka till ett hyffsat betyg. Har sagt det förut och säger det igen. Jag älskar att skriva uppgifter och analyser, men jag gillar inte alls att plugga in en massa material till tentor. Tycker det är ett gammalmodigt sätt att lära sig information på.

LA närmar sig och jag känner att jag verkligen behöver ett litet lov innan det blir dags för alla final exams. I och för sig har jag bara tre men ändå. Tycker det är alldeles tillräckligt som det är.

Ska ta och fortsätta med mina nya sysselsättning på kvällarna, nämligen att kolla på 90210!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar