måndag 7 november 2011

Tekniska problem

Min skype fungerar fortfarande inte och jag fattar inte vad det är för fel. Jag har försökt avinstallera och installera programmet på nytt. Jag har skapat mig ett nytt konto, jag har försökt kontrollera så att brandväggen inte blockerar skype men ingenting fungerar. det är något i min dator som blockerar programmet för jag kan logga in på mitt skype konto från andra datorer. Från min dator så poppar det upp ett meddelande som säger could not connect. Om något datasnille där ute läser detta och kan hjälpa mig så ja tack. Har provat allt men inget tycks fungera. Som tur är finns ju live messenger men det är inte riktigt samma ska och skulle gärna vilja få min skype att fungera igen.

Annars så har det hänt lite spännande saker här. Förra veckan meddelade headcoachen här att de hemskt gärna skulle vilja ha mig kvar här och tävla för LSU en säsong, alltså nästa termin. Problemet är att det inte vet om jag har var eligibility eller inte och det krävs för att jag ska kunna tävla så de ska tydligen börja forska i det nästa vecka. Detta är tydligen en ganska så invecklad process och kan ta ett tag men coachen ville väldigt gärna har kvar mig här så det känns ju kul och något slags intryck måste jag j gjort på honom. LSU är ju trots allt ett av de bästa friidrotts universiteten i hela USA så det känns ju klart smickrande att de vill ha mig kvar. Vi får alltså se hur det blir. Jag räknar inte med att kunna stanna men ingenting är ju omöjligt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar