tisdag 15 november 2011

Mera paket

Idag fick jag äntligen mitt paket som jag väntat på i evigheter. Har suttit och frossat i Finncrisp med rensteksmjukost och lösgodis. Nu känns in mage som en ballong men det var det värt. Fick ju hur mycket grejjer som helst så nu har jag en egen liten godis låda i mitt skål ;)

Idag kunde jag äntligen träna igen. Hostan har inte gått över ännu och det kändes lite tungt i luftrören och jag blev mer andfådd än vanligt men det gick ganska så bra ändå. Häcklöpningen kändes jättebra och vi jobbar just nu mycket på accelerationen ur blocken och fram till första häcken. Coachen gillar sättet som jag drar mitt bakben på så det är kul att även få beröm speciellt när coachen här inte direkt ger creds i onödan.

Under helgen och idag har jag jobbat mycket på mitt media kit som ska lämnas in på onsdag och jag måste säga att jag börjar bli riktigt nöjd med min design. Ska visa er den färdiga versionen på onsdag. Annars går jag och längtar till vår LA resa, det är ju verkligen inte länge kvar nu. Nästa onsdag bär det av!

Ha en bra kväll, eller i ert fall där hemma i Finland/Sverige är det ju morgon nu ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar