onsdag 16 november 2011

Hål i taket

Återigen så regnar det in i vårt rum. Denna gång från tre olika hål. Igår kväll så började det alltså regna och åska som bara den och vårt rum började fyllas med vatten. Hålet som de fixade förra gången läckte återigen plus att det kom vatten från två andra ställen. Jag börjar bli så less på att bo i detta skitrum. Tänk vad mycket pengar studerande faktiskt betalar för att bo i dessa rum. Ca 2800 dollar/termin kostar det att bo här och då är standarden enligt mig inte särskilt hög.  Det är då bra tur att jag inte behöver lägga ut ett endaste öra av mina egna pengar på detta för det skulle då ha varit slöseri.

I måndags lovade jag er att visa mitt media kit som jag skapat så här kommer det. Organisationen som jag valde är en non-profit organisation som satsar på att hitta ett ny familj till hemlösa katter och hundar. Vi hade tre olika organisationer att välja mellan; CAAW (non-profit), ett musikevenemang, eller en politisk kampanj. Vi fick ett visst antal bilder att välja mellan och logos, men färgval och design av media kitet fick vi själva göra. Här kommer en länk, vi får hopps att den fungerar: Media kit

Denna version är den nästan slutgiltiga. Gjorde ännu några små ändringar som tog bort onödigt mellanrum mellan ord och annat småfix, men helheten ser likadan ut som den versionen som jag lämnade in. Blev väldigt nöjd med mitt projekt så jag hoppas på bra betyg. Ska också nämna att media kitet är skapat i Photoshop och InDesign.





2 kommentarer:

  1. Noup, det funkar inte :/ kommer att man måste logga in på er mail...

    SvaraRadera
  2. Äsch då. Ska försöka fixa så man inte behöver logga in :)

    SvaraRadera