onsdag 12 oktober 2011

11.10.2011

Äntligen kan man sätta sig ner och pusta ut. Känns som att jag stressat runt hela dagen som en galning och inte haft en lugn stund. Kanske är det lite resfeber inför morgondagen, vad vet jag, men nu har jag äntligen lite tid att varva ner. Har inte ens haft några föreläsningar idag som jag har i normala fall men har jobbat på ett grupparbete hela dagen. Där emellan har jag tränat en sisådär två och en halv timme, käkat lunch och middag, haft gruppmöte, tvättat tvätt som ska med till New Mexico och en massa annat. Ska bli väldigt roligt att fara iväg imorgon och välbehövligt. Jag behöver en paus från Baton Rouge.

Träningen idag gick bra och det känns bra att träningsflytet håller i sig. De tre första träningsveckorna var verkligen tunga men nu känns kroppen som att den är med på noterna fast att vi tränar hårdare.

Har inte så där väldans mycket att komma med idag men ni får nöja er med denna lilla update. Är för trött för att skriva längre och mer intressanta inlägg. Förhoppningsvis har jag mer intressanta saker att skriva om i slutet av veckan och även lite nya bilder att visa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar