måndag 16 januari 2012

16.01.2012

Dagarna flyter på och det är väl inte direkt något spännande som hänt sedan jag senast uppdaterade. Har försökt mig på att springa lite häck och sammanlagt gick det väl bättre än i Kuortane på lägret men det är ännu långt kvar till toppformen. Kroppen svarar helt enkelt inte på att göra något snabbt och explosivt, men kanske det bli bra ändå till slut. Bara huvudet pallar så blir det bra. Det är ju just det som är problemet att jag får inte bli för sur och irriterad när det inte går så bra på träningarna för det finns ju en orsak till det. Men samtidigt så är jag ju en tävlingsmänniska och det är otroligt svårt att hålla humöret uppe när träningarna inte går 100 % bra, men jag jobbar på det.

Jobbet är iaf kul och det är så mycket roligare att gå till jobbet än vad det var i sommras när jag jobbade på oriola. Det hjälper att andra saker i livet åtminstonne är i balans för då är det enklare att lägga fokuset på att även idrotten ska komma upp på den nivå som jag vet att jag kan prestera på. Har bokat träningsläger till Teneriffa mellan den 18/3-1/4 och Jakko kommer också med en vecka så då har jag något kul att se fram emot. Egentligen så är väl saker och ting ganska så bra just nu men det känns lite som att jag går och väntar på att allt ska lossna och det rejält :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar