tisdag 3 februari 2015

DNS

Niin kun varmaan jotkut teistä ovat huomaneet, mun nimeä ei ole löytynyt hallikisojen lähtölistoilta vähään aikaan. Tarkoitus on ollut koko ajan vetää täysimittainen hallikausi, mutta tässä matkanvarrella on tullut pari muuttujaa mukaan. Terveys on reistaillut joulukuun lopusta lähtien, ja tällä hetkellä syön liikaa erilaisia lääkkeitä jotta kisaminen olisi järkevää. Päätös hallikauden väliin jättämiseksi ei nyt siis siten ollut kovin vaikeaa. Jos kroppa ei ole terve niin silloin ei myöskään kisata. Kesään on vielä pitkä aika, ja nyt paranellaan rauhassa ja aloitetaan sitten treenamaan malttillisesti. Tsemppiä kovasti muille urheilijoille! Suomalaisessa yleisurheilussa on ollut hyvä draivi päällä jo tälleen alkukaudesta, niin jatketaan samaan malliin myös loppukaudesta.

Som ni klarsynta säkert redan har märkt så har inte mitt namn funnits med på några startlistor under den senaste tiden. Tanken har varit hela tiden att jag skulle ha tävlat under inomhussäsongen, men saker och ting blir inte alltid som man tänkt sig. Har haft problem med hälsan sedan i slutet av december, och för tillfället äter jag alldeles för många olika mediciner för att det skulle var klokt att tävla. Som tur var har jag äntligen lärt mig att är inte kroppen frisk så tävlar man inte heller. Till sommarsäsongen är det ännu lång tid kvar, så nu är det bara att vila och bli frisk och sedan börja träna med nya tag inför sommaren. Finsk friidrott har varit riktigt spännande att följa så här i början av säsongen och jag kommer med spänning följa med i vad som händer även under den avslutande delen av inomhussäsongen.

Ha en fortsatt bra kväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar