torsdag 23 oktober 2014

Ny design

Idag är det träningsvila som gäller så efter jobbet har jag suttit och fixat och trixat lite med min bloggdesign. Har inte ändrat design på år och dar så det var ju på tiden. Plockade med både lite nya och gamla bilder. Det enda som jag fortfarande inte kom på är hur man kan skapa flikar under headern så man skulle slippa ha alla gadgets på högra sidan. Någon som är duktig på det här med datorer som skulle kunna hjälpa mig? :D

Annars känns det himla skönt med en lite lättare träningsvecka. Mörkret gör att man känner sig lite småtrött hela tiden. Lite extra vila gör förhoppningsvis susen. Igår var jag hos fysioterapeuten som jag nämnde i mitt förra blogginlägg. Fysion gjorde en så kallad matrixanalys av hela min kropp. Maximivärdet för analysen är 50 och mindre siffra betyder bättre balans i muskulaturen. Jag fick 15/50 vilket är rätt så bra. Hade klara styrkor i kroppen som exempelvis höfter och rumpmuskulaturen medan fotbladen och nacke/axelparti är något som jag måste jobba på. Imorgon ska jag och fysio Juuso tillsammans gå igenom övningar som jag ska börja göra 15-20 min före träningarna. Jag kommer dessutom börja gå hos Juuso en gång var annan vecka för att gå igenom hela kroppen och se om det finns någon del som behöver lite extra behandling. 

Avslutar med några bilder från fotograferingen i höstas som jag inte visat:








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar