torsdag 20 december 2012

Välkommen Trimtex!

Här har jag varit på resande fot igen och har inte hunnit sätta mig ner ordentligt vid datorn på ett tag, och uppdatera bloggen via telefonen är lite jobbigt :)

Förra veckan var jag på ett miniträningsläger i Helsignfors och samtidigt så var jag och pratade och skrev på ett kontrakt med min nya samarbetspartner, Trimtex.

Trimtex är ursprungligen ett norskt företag som nu även finns i både Sverige och Finland. De har idrottskläder för skidåkning, orientering, cykling och friidrott.

 "Trimtex Sport utvecklar tekniska teamkläder för idrottsutövare i klubbar och företag. Våra produkter ska vara ledande inom funktion, design och kvalitet, oavsett det gäller cykel, löpning, skidor eller orientering. Trimtex Sport AS är ett växande företag och vi har ett ambitiöst mål för framtid och utveckling"

Efter att ha provet en massa kläder så fastnade jag direkt för märket. Sköna och snygga kläder och det finns en hel del att välja mellan. Allt som en friidrottare behöver.

Trimtex kläder bars av bland annat det svenska paralympiska landslaget i OS i London. Finska orienteringslandslaget använder sig också av Trimtex.

Jag tror verkligen på det här samarbetet och tackar ödmjukast Trimtex för förtroendet och ska göra mitt bästa för att ni inte ska bli besvikna :)

Från Trimtex kan alltså föreningar och klubbar köpa egendesignade kollektioner så om ni är någon förening som är intresserade av att köpa nya klubbdräkter titta in på den här hemsidan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar