fredag 2 december 2011

I survived

Idag hade vi det sista 35 sek testet innan jag åker hem och även denna gång överlevde jag. Blev inte ens lika trött som sist och mjölksyran var inte lika oöverkomlig som senast. Jag sprang 260m jämfört med 263 förra gången. Det gick lite för sakta i början för att det skulle bli längre men min motivation att springa det här testet var inte så sär jättehög så jag är nöjd att det slutade på samma. De flesta höll sig på samma nivå som sist eller lite sämre så min prestation kan väl räknas som helt ok. Träningarna på sista tiden har kännts helt ok men det känns som att jag är färdig här. Gör helt ok i från mig men vill som sagt börja åka hemåt och det kanske märks lite i träningarna också. Jag gör allt som vi ska men kanske inte med samma entusiasm som när det gick som bäst. Inte för att det spelar så stor roll men där ett tag så var jag alltid så positiv i min träningsdagbok och allt gick så bra medan jag nu är mer på en jämn ok nivå :) även om träningarna absolut inte går dåligt.

Plugg, plugg och lite mera är det som står på mitt schema och nu måste jag verkligen börja sätta igång med mitt sista projekt i marknadsföringskursen. Eller själva hemsidan som jag skulle skapa är klar, måste bara börja skriva texten till den. Håller också lite smått på att boka biljetter hem till Övertorneå och som det ser ut nu så flyger jag och Jaakko till Oulu den 19/12 med det sista planet och sedan åka med bussen till Yt antingen den 20/12 eller den 21/12. Låter som en bra plan tycker jag. Det går ju också så mycket fortare att flyga än att åka tåg men som sagt så måste man ju sedan åka buss från Oulu till Yt.

Nu en dusch innan det blir plugg och möte med min grupp om vårt grupparbete!

2 kommentarer:

  1. Hej Hej systeri! Vad bra att ni kommer hem snart! Behöver barnvakt 2-4 januari, visst är ni hemma då =) Så slipper Vera gå på dagis när vi jobbar! Kramar

    SvaraRadera
  2. Jo jag tror att en av oss borde vara hemma iaf. Jag börjar mest troligt jobba den sjätte men är nog hemma säkert till den 4 skulle jag tro :) och vi är gärna barnvakt åt Vera.

    SvaraRadera