torsdag 1 december 2011

12 dagar

Nu är det inte alls länge kvar tills man får sätta sig på planet hem :D wihu. Jag räknar dagarna kan ja ju säga. Dagens träning är avklarad och vi gjorde mycket bålstyrka plus häckgång mm. Vi gjorde även bänkpress test eftersom att vi återigen har test vecka och jag lyckades denna gång ta en 1 reps maximi på 60 kg. Det är ju inte allt för mycket att hurra över men för mig är det bra, har aldrig varit en höjdare på bänk :D plus att jag förbättrade mig ganska så mycket från förra bänktestet om jag inte minns helt fel. Nu är det kanske inte bänken som är den avgörande faktorn om jag springer fort på häcken men det är alltid kul att utvecklas. Imorgon har vi det fruktade 35 sek testet och på fredag RV (frivändnings) testet.

Dagarna är egentligen ganska så tråkiga nu. Äter, tränar, går på någon föreläsning, pluggar, äter, sover. Jätteintressant eller hur? Har i alla fall kommit fram till att jag måste rensa lite i mina grejjer innan jag börjar packa. Har på tok för mycket grejjer som ska med till Finland så ska rensa ut sådana kläder som jag knappt använder och som man inte behöver på sommaren i Finland och föra dem till en insamling. Har i och för sig två väskor men de får ju inte väga allt för mycket över den tillåtna vikten. Vill ju inte behöva betala allt för mycket i övervikt.

Nä nu ska jag börja dra mig mot dininghallen och äta middag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar