måndag 29 november 2010

Trötter

Har haft en period nu när jag varit jättetrött i princip hela tiden. Träningarna har dock gått bra fast att det på uppvärmningen känts hyffsat tungt. Idag var jag och tränade styrke och hade djupa knäböj på schemat plus lite annat. Gjorde 5x5x50kg. Grejjen är den att 50kg i djupa knäböj inte är så där jättebra, men har nyss börjat göra det och första gången jag gjorde den träningen kunde jag inte gå ordentligt på typ tre dagar. Idag kändes vikten lätt så får ta och lägga på mer nästa träning. Är inte ens nästan så skakig i benen efter den här träningen som jag var förra gången :)

Tänkte försöka lägga upp ett videoklipp från när jag sprang häck förra veckan
Hm får se om det här fungerar. Det finns en hel del att slipa teknikmässigt ännu, men med tanke på att det här är en av de första löpningarna från i vinter när jag springer med spikskor så gick det helt bra. Kanske måste påpeka att videon är lagd i långsammare fart är normalt. Det är lättare att se teknikfelen då, ifall att nån undrar varför det ser ut som att jag springer så sakta :D Imorgon och på onsdag har jag vila från träning, och då blir det att plugga till tentan på torsdag. På fredag åker jag till Helsingfors och stannar där till på lördag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar