lördag 6 november 2010

Bra dag

Bra väder, bra träning, bra sällskap, bra mat, förhoppningsvis bra bio ikväll, allt har varit väldigt bra idag :D

Jaska kom hit redan igår vilket var väldigt mysigt. Alltid kul att hinns ses en dag extra. I morse for vi iväg till Linkkiskirppis och förde en massa kläder och skor som jag och Emma ska försöka sälja. Vi får hoppas att det går bättre på den här loppisen än på den förra som vi var på. Då gick vi i och för sig runt, men det var då ändå inte mycket som vi fick sålt. Dagen fortsatte med träning och den gick också väldigt bra. Tror jag är inne i ett bra träningsstim nu eftersom att alla träningar går så bra. Gjorde lite häckkordinationer plus drillejä innan jag sprang 3x3x60m. Sprang 3x4 häckar med 91 cm igen och det gick nog ännu bättre än sist. Har blivit helt fast i att springa på de högre häckarna, det känns så spännande och mer utmanande.

Var just in till stan och hämtade våra biobiljetter till filmen napapiirn sankari. Har hört att den ska vara helt bra men att skådisarna inte kan prata riktigt pohjoissuomen murte, men vad gör det, tror nog att filmen blir kul att se. Maten är i ugnen och då hade jag ju lite tid över att sitta här. Imorgon väntar ännu två träningar och sen måste jag börja plugga inför fredagens tenta. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar