tisdag 23 november 2010

Besviken

Jag är så arg, besviken, ledsen ja allt. Återigen har man lyckats lita på en människa som lovat hjälpa och ställa upp men så blir man bara stabbad i ryggen. Detta är ju helt hopplöst, är jag kanske för blåögd att jag litar på personer som jag inte känner. Tydligen...Men jag har från och med NU bestämt mig. Ingen, INGEN kan trycka ner mig i skorna något mer.

Som tur är går träningarna bra och allt annat som tynger ner en ger bara extra energi på träningarna. Där kan man visa vissa människor som inte tror på en att potential finns fast det hur mycket som helst. Friidrott i allmänhet är väl fyllt av både med och motgångar men det är nog faktiskt motgångarna som gör en stark. Det är dem som gör att man orkar lyfta den där sista vikten på gymmet, eller springa den där sista 300 i snöstorm eller springa den där sista häcklöpningen på träningen fast att benen känns tunga.

Skolan går också bra. Fick en trea på kursen international marketing in business networks och det är jag helt nöjd med med tanke på att det var en hyffsat krävande kurs.

Idag har jag tränat en träning och snart bär det av till nästa och göra av med lite agretioner ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar