onsdag 27 oktober 2010

You made my day

Tänk att en liten sak som en komplimang kan göra en människa så glad. Fick just höra av en i princip okänd människa som jag bara pratat i telefon med några gånger att "sie olet niin ihana ihminen". Blev först förvånad och sen tackade jag snällt och kände mig glad. Kanske man själv också borde våga ge människor fler komplimanger, det kan faktiskt pigga upp en annars tråkig dag :)

Denna vecka har jag vilovecka i början av veckan vilket betyder att jag förutom massage på måndag har vila tisdag och onsdag. Denna vilovecka kom väl till passa och jag känner mig utvilad och mycket piggare i kroppen. Imorgon ska jag gå ut på en skogspromenad i Tampere och sedan göra lite lihaskunto. På fredag börjar allvaret igen och sedan har jag en träning varje dag under hela helgen.

Har fått se mitt nya träningsprogram för de kommande veckorna och det såg väldigt intressant ut. Efter att ha träna peruskuntoa i tre veckor ska det bli kul att få lyfta lite större vikter i styrkehallen och springa både häck och lite snabbare löpningar. Pk är helt nice emellanåt men jag tycker mer om den träningen som går fort och där man får träna med större vikter. Styrketräning där man får utmana sig själv är superkul.

Beställde tre par skor från Ala-korpi igår så väntar med spänning på vad för skor han skickar denna gång. I och för sig använder jag alltid Adidas men det är alltid lika roligt att se hur den nyaste modellen på skor ser ut för i år .Här nedan finns en bild på mina nuvarande skor från adidas, supersköna är dem och väldigt lätta att träna i. Bilden är lånad från http://catalogue.adidas.fi/catalogue/fi/product/G12995/adizero-boston-W

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar