lördag 23 oktober 2010

Pajulahti

Eftersom att simhallen var bokad och det var där jag skulle ha varit just nu så passade det ju bra att blogga lite istället :)

Helgen har som sagt spenderats i Pajulahti och vi har tränat och ätit en massa mat. I torsdags kom vi hit med tåget och första träningen i den splitternya hallen bestod av lite magmuskler, rygg och rump övningar. Sedan tränade vi lite reaktion genom att göra en massa roliga hoppövningar på en matta. Fredagen fortsatte med två träningar och idag har jag hunnit ha en. Skulle ha varit och sprungit utomhus nu men mina benhinnor värkte på morgonen under styrketräningen så vi bestämde oss för att vattengympa nog skulle vara ett bättre alternativ. Hinner ju faktiskt springa ett pass imorgon med.

Alla träningar har varit hyffsat långa plus att vi även haft en massa föreläsningar vilket gör att vi i princip inte gör något annat än tränar, äter, går på föreläsning, vilar lite, tränar, äter och äter lite till :D life is good här i Pajulahti..

På torsdag får jag äntligen åka till Tammerfors och träffa min älskling, det är alldeles för länge sedan vi sist setts.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar