onsdag 13 oktober 2010

I´m officially a Fat Lady

Var igår till Helsingfors och hämtade lite grejjer från Fat Pipe, shock absorber och Fat Lady. Väldigt fina saker och sköna var dem med. Sporttopparna är superbra så dom lär jag ju ha användning för i princip varje dag.

Träningarna flyter på och det plus skolarbete är i princip det enda jag hinner med nu för tiden. Idag var jag och sprang lite määräintervalleja men fick lite ont i benhinnorna efter det. Har ett problem, egentligen behöver jag inlägg i mina skor eftersom att jag har så höga fotvalv men av inläggen får jag ont i ena knäet. När jag nu prova att träna utan inlägg gick det onda i knäet bort på en gång men då får jag istället lite ont i benhinnorna eftersom att inläggen gjort så att jag inte haft ont i mina benhinnor på väldigt många år. Svårt problem det här..

Imorgon åker jag hem med nattåget och det ska bli väldigt nice. Är i och för sig bara hemma över helgen men det duger bra det med. Ska vara med på en  Liikuntapäivä som ordnas i Ylitornio och även hinna träna, träffa familjen och bara ta det lugnt. Mamma har lovat att både löjrom och älgstek ska stå på menyn så ser fram emot att äta en massa god mat när jag är hemma :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar