tisdag 28 september 2010

Även jag börjar blogga

Eftersom att bloggboomen nu har blivit så stor tänkte jag att även jag skulle börja blogga. Jag valde nu att skriva om mitt liv som idrottare men det kommer kanske finnas med andra saker som också berör mitt liv. Varför jag började blogga var först och främst för att olika samarbetspartners skulle få synlighet samt att jag ville berätta hur mitt liv faktiskt ser ut som elitidrottare. Denna blogg kommer också fungera lite som en träningsdagbok för mig och i bloggen kommer jag även lägga upp bilder och liknande från tävlingar, träningsläger och mycket annat. Hoppas ni inte blir allt för uttråkade av att läsa om träning, träning och ännu mera träning. Det är ju ändå det mitt liv består av till största del, and I love it :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar